Kære Mads Granum,
Jeg vil bare så gerne takke for en herlig eftermiddag i Rungsted Kirke i går, hvor du og din kvartet og selvfølgelig Regitze gav os en stor musik oplevelse.
Min mand er hjerneskadet, og måske derfor rammer musik ham lige i hjertet. Han er jo til Leo Mathiessen o.l., jeg mere til Mozart og salmer, men når jazzmusik bliver fremført som I gjorde det, så må selv jeg overgive mig. Endnu en gang mange tak.
Med venlig hilsen
Hanne Hølge