Gæstebog

Write a new entry in the Guest Book

 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your E-mail address won't be published.
It's possible that your entry will only be visible in the guestbook after we reviewed it.
We reserve the right to edit, delete, or not publish entries.
Kære Mads Granum,
Jeg vil bare så gerne takke for en herlig eftermiddag i Rungsted Kirke i går, hvor du og din kvartet og selvfølgelig Regitze gav os en stor musik oplevelse.
Min mand er hjerneskadet, og måske derfor rammer musik ham lige i hjertet. Han er jo til Leo Mathiessen o.l., jeg mere til Mozart og salmer, men når jazzmusik bliver fremført som I gjorde det, så må selv jeg overgive mig. Endnu en gang mange tak.
Med venlig hilsen

Hanne Hølge
Vent venligst …

Modtag Nyhedsbrev