Kære Mads Granum.
Mange, mange tak for en fantastisk aften i jeres musikalske selskab.
Det var alsidigt, utroligt melodiøst og ikke mindst inspirerende og veludført - og så indrømmer jeg gerne, at jeg kneb en lille tåre - eller tyve under Her kommer Jesus dine Små. Introen var på det nærmeste æterisk udført, så det var vanskeligt ikke at blive grebet af stemningen og musikken.
Jeg er meget glad for, at jeg kunne være med til at få jer til vor by, men jeg er ualmindelig flov over, at der ikke var flere tilhørere. Herning gik glip af en musikalsk stjernestund, til trods for, at arrangørerne ellers havde sørget for god foromtale i dagspressen.
Jeg vil bede dig takke dine øvrige musici og den den elegante og velsyngende Regitze for at have beriget min tilværelse.
Klaus Lytzhøft