Hej Mads
Jeg er kæmpe fan.
Super smooth og cool. Lyden var perfekt tilpasset Skelgårdskirkens akustik. Dejlige Regitze blandede sig smukt med trio og sax.
Publikum i Skelgårdskirken var begejstret for de super gode musikere og de fine arrangementer (og ikke mindst det smukke lys-show)
I puster nyt liv i vores salmeskat.
med kærlig hilsen
Bennie Sanden Reebirk