Gæstebog

Write a new entry in the Guest Book

 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your E-mail address won't be published.
It's possible that your entry will only be visible in the guestbook after we reviewed it.
We reserve the right to edit, delete, or not publish entries.
Mads Granum Trio lagde musik til natkirken i Roskilde Domkirke den 8. april. Den sædvanlige gåen-ind og -ud i kirken blev denne aften afløst af en andægtig stemning, hvor folk var helt grebet af musikken. Flere sagde, at dem skulle vi have til domkirken igen på et tidspunkt. Så det gør vi nok!
De ramte domkirkens svære lyd helt perfekt.

Trioen spillede også til salmerne under vores gudstjeneste kl. 22. Her kunne man nemt høre, hvor garvede de er, når det kommer til kirkemusik.

Rasmus H.C. Dreyer, Roskilde Domkirke
Vent venligst …

Modtag Nyhedsbrev