Super koncert med eminente musiker hele vejen rundt.
Mads Granum Kvartetten formår at sammensætte jazz og rytmik med nogle af de flotteste salmemelodier fra særligt Norden, men fx også de britiske øer.
Der er både rolige og sprudlende numre sat sammen i en fortrinlig rækkefølge.
Desuden nærværende dialog med publikum. Vi sang endda en ny salme, som Mads Granum har komponeret en melodi til. Karakter: 12!
Simon Høeg Jensen